0.00грн.
Зробити замовленняУМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ І НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару?
Згідно законодавства України існують 2 випадки, в яких покупець зможете повернути (або обміняти) куплений товар:
- Товар несправний, має суттєві недоліки, які унеможливлюють його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
- Товар належної якості, але з яких-небудь причин не підійшов покупцеві, при цьому товар не бл використаний, збережена цілісність упаковки і розрахунковий документ.
Що робити в разі придбання неякісного товару?
Для початку необхідно здійснити проведення експертизи в сервісному центрі компанії-постачальника для підтвердження наявності істотних недоліків. Для цього покупцеві необхідно за місцем купівлі товару написати заяву на проведення експертизи і підписати акт прийому товару на експертизу.
Покупець може повернути неякісний товар, якщо його недоліки істотні і виникли з вини виробника.
Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавством термін.
Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він змушений буде відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи.
Усунення недоліків, які виникли через неправильну експлуатацію, також виробляються за рахунок покупця.
Які умови обміну і повернення неякісного товару?
- Якщо з дня покупки товару пройшло не більше 14 днів, і на товар немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, його товарний вид, споживчі властивості, пломби, маркування, а також всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкції по експлуатації) .
- Якщо до товару додавався подарунок, він повинен бути повернутий разом з товаром. При цьому подарунок також не повинен мати слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабрична упаковка. Якщо при покупці була видана картка постійного клієнта, то вона буде анульована.
- Не підлягають обміну або поверненню товари, які відносяться до переліку, визначеного в Додатку №3 Постанови КМУ № 172 (друковані видання, м'які іграшки, аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом, гребінці, товари для немовлят: пелюшки, соски , пляшечки для годування тощо).
- Якщо на час обміну аналогічного товару немає у продажу, покупець має право:
- придбати будь-якої інший товар, який є в наявності, з відповідним перерахуванням вартості,
- отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
- При поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його придбання. Гроші повертаються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов'язань з боку покупця.
За яких умов буде відмовлено в заміні товару на новий?
- Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або в неповній комплектації.
- Відсутність документа, який підтверджує факт покупки товару (касовий або товарний чек) або гарантійний товар на придбаний товар.
- З моменту покупки пройшло більше 14 днів.
Які права має покупець у разі придбання неякісного товару?
- Покупець має право вимагати зменшення ціни товару.
- Покупець має право на безкоштовне усунення недоліків товару в відповідний термін.
- Покупець має право на відшкодування витрат які пішли на усунення недоліків товару.
Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?
Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, покупцеві необхідно подати продавцеві за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть написані умови покупця і причини повернення товару.
Крім причин, в заяві необхідно вказати наступне:
- дані документа, що підтверджує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
- дані про товар (назва, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);
- суму, видану за повернутий товар.
Повернення грошових коштів здійснюється з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 годин і тільки за умови наявності розрахункового документа та документа, що посвідчує особу покупця в тому магазині мережі, де була здійснена покупка.
Виписка з постанови кабінету міністрів України
від 19 березня 1994 р N 172, Київ
Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):
- предмети сангігієни
- парфюмерно-косметичні вироби
- дитячі іграшки м'які
- дитячі іграшки гумові надувні
- зубні щітки
- гребінці, гребінці і щітки масажні
- рукавички
- білизна натільна
- постільна білизна
- панчішно-шкарпеткові вироби
- товари в аерозольній упаковці
- друковані видання
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)